Top

Leveringsinfo BioGroen

                      Lever en Verzend Informatie



Orderbevestiging 



 

Elke afgeronde bestelopdracht wordt vervolgens door ons per email bevestigd met een automatische orderbevestiging. Het is daarom belangrijk dat u uw email-adres correct op de website ingeeft.
   

 

Als u na het plaatsen van uw bestelling géén orderbevestiging heeft ontvangen, heeft u hoogst waarschijnlijk een onjuist email-adres opgegeven bij uw bestelling. Staat uw email-adres wél goed ingevuld, neem dan a.u.b. contact met ons op.
   

Belgie

 

Voor bestellingen naar België geldt een ander verzendtarief. Dit is € 12.50 per pakket. Het Nederlandse BTW tarief wordt gerekend. Dit is 21 %.  Voor swift en bic code zie contact info.
   

Factuur
 

U ontvangt altijd een Factuur (met opgaaf van BTW bedrag) van ons, welke per e-mail wordt toegestuurd. 
   

Verzendtijdstip
 

Bestelling worden normaliter binnen 1 tot 3 werkdagen door ons gecheckt en afgehandeld, verpakt en verzonden.
   


Verzendbevestiging 


 

Bestellingen die vandaag door ons worden verzonden, zullen doorgaans de volgende werkdag worden afgeleverd. U krijgt op de dag van verzenden een bevestiging dat uw bestelling verzonden is.
   

Niet thuis







 

Wanneer u op het moment van aflevering niet thuis bent, wordt door de chauffeur een zgn. "NIET THUIS BERICHT" bij u achter gelaten. Op dit bericht kan hij het adres vermelden waar hij het pakket heeft afgeleverd of aangeven hoe u een afspraak kunt maken voor een 2e aanbieding van het pakket. 
Het is wel van belang dat u vlot reageert op dit bericht door contact op te nemen. Pakketten waarop na ca. 1 week nog niet op gereageerd is, worden terug gezonden naar ons magazijn in Wierden. Vervolgens weer opnieuw versturen, brengt voor u wederom verzendkosten met zich mee.
   

Geen pakket




 

Indien u 2 à 3 dagen na onze verzendbevestiging (die wij uw per e-mail hebben gestuurd) nog steeds uw bestelling niet heeft ontvangen en ook geen "NIET THUIS BERICHT" heeft gehad, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.  Wij kunnen dan met Track & Trace uitzoeken wat er aan de hand is en u daarover informeren.